PP Diagnostyka Sp. z o.o. jako podmiot leczniczy udzielający świadczeń zdrowotnych w pełnym zakresie badań diagnostycznych, przetwarza dane pacjentów, w sposób tradycyjny i zautomatyzowany. Aby jednak wykorzystanie danych pacjenta następowało zawsze zgodnie z poszanowaniem prywatności, intymności oraz godności pacjenta, w tym jego prawa do zachowania w tajemnicy informacji z nim związanych, PP Diagnostyka Sp. z o.o. ustanowiła i wdrożyła Politykę Ochrony Danych Osobowych (dalej Polityka). Ma ona pomóc personelowi podmiotu zapewnić poufność, dostępność i integralność przetwarzanych danych, implementując zasady określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku w sprawie ochrony danych osobowych.
PP Diagnostyka Sp. z o.o. deklaruje, iż dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, aby dane te były:
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celu, w jakim są przetwarzane,
- przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
Administrator Danych Osobowych
Na podstawie art. 13 ust. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „PP Diagnostyka Sp. z o.o. – podmiot leczniczy udzielający świadczeń zdrowotnych w zakładzie opieki medycznej z siedzibą w Poznaniu (61-896), Towarowa 39/208 (zwany dalej Administrator).
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych i zgłoszenie naruszenia ochrony danych osobowych
We wszystkich sprawach z wiązanych z przetwarzaniem i ochroną Pani/Pana danych osobowych, w tym dotyczących zapewnienia ochrony, naruszenia lub podejrzenia naruszenia ochrony Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – Mirosławą Mocydlarz-Adamcewicz, dostępnym pod adresem daneosobowe(at)ppdiagnostyka.pl
Realizacja praw osób, których dane osobowe dotyczą
Zgodnie z art. 15 – art. 22 RODO przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo do uzyskania potwierdzenia od Administratora, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do danych oraz informacji o procesie przetwarzania danych,
- prawo żądania niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe,
- prawo usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo do powiadomienia o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub o ograniczeniu przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo sprzeciwu,
- prawo sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw proszę wypełnić wniosek „Wniosek żądań osób, których dane dotyczą” i złożyć go lub przesłać do siedziby Administratora, ul. Towarowa 39/208, 61-896 Poznań lub elektronicznie na adres daneosobowe(at)ppdiagnostyka.pl
Monitoring wizyjny
W budynku, w którym mieści się siedziba PP Diagnostyka Sp. z o.o. stosowany jest monitoring wizyjny: przestrzenie korytarzowe, parking. O stosowaniu monitoringu wizyjnego informują widoczne tabliczki umieszczone bezpośrednio w miejscu zbierania danych. Należy jednak podkreślić, iż Administratorem danych osobowych zbieranych danych z wykorzystaniem monitoringu wizyjnego jest wyłącznie Zarządca budynku (kontakt: administracja@ataner.pl)
Załączniki:
- Obowiązek informacyjny pacjent,
- Obowiazek informacyjny-fanpage Facebook,
- Obowiazek informacyjny-fanpage Instagram,
- Obowiązek informacyjny – newsletter,
- Obowiązek informacyjny – kontakt,
- Obowiązek informacyjny – kontrahent
- Wniosek żądań osób, których dane dotyczą
- Obowiązek informacyjny – osoba fizyczna, której prawa są realizowane
- Przewodnik po RODO w służbie zdrowia
- Polityka Ochrony Prywatności
- Klauzula obowiązku informacyjnego – monitoring wizyjny
- Wniosek o dostęp do nagrań monitoringu wizyjnego
- Obowiązek informacyjny – rekrutacja